JAG KOM IN!

Lyckan är total. Idag kom det efterlängtade samtalet från Uppsala.
Hon erbjöd mig en plats på Biomedicinprogrammet och jag tackade ja, med darr i rösten medans tårarna sprutade.
Hon måste verkligen trott att jag var galen =D
Just nu är jag så glad och ingenting ska få rubba min lycka.

Tyvärr bröts samtalet, så jag måste ringa tillbaka till henne imorgon.

Så, imorgon blir det några samtal att ringa.
  • Uppsala och prata med hon som ringde mig idag.
  • Ringa HIG och berätta att jag hoppar av kursen som jag började på igår.
  • Ringa CSN och berätta att jag måste få förlängt studielån.
  • Ringa lönekontoret och fixa så jag får rätt lön.
That´s it.

Uppsala, på måndag ses vi!

Kommentarer
Postat av: Linda

yeah girl!!!!!!!! fy fan vad kul :)

2009-08-27 @ 08:14:59
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0