Jag hatar Slisken

För er som följt min blogg i några år, ni som följt med från den förra, kanske har läst det här inlägget om Slisken
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.1540679.

Det är en människa jag hatat sedan första gången jag såg honom för flera år sedan. Anledningen till att jag hatar honom är enbart för att han är ful. Riktigt ful och sliskig. Därav smeknamnet jag har på honom.
Inte nog med att han är ful och sliskig heller, men på juldagen för 3 år sedan stod han för mig i kön när jag skulle in till krogen. Jag klagar lite över honom till mina kompisar och helt plötsligt vänder han sig om och spottar på mig, helt utan anledning. Det gjorde ju inte saken bättre precis. Varje gång jag sett honom så växer mitt hat mot honom. Och i lördags var inte annorlunda.

Vi hade varit på krogen och väntade på skjuts hem, då kommer det fram en kille till Emilia som hon känner på något vis, Lukas heter han. Och helt plötsligt kommer hans kompis fram och det var ingen mer än SLISKEN!
Emilias kompis presentrar sig för mig och sen presenterar sig Slisken för oss. Och störig som jag är så kan jag inte hålla käften. Jag säger rätt ut "och dig din jävel hatar jag". Gissa om han blev förvånad och stirrade på mig. Han undrade varför och då berättar jag för honom att han spottat på mig 3 år tidigare och att jag hatar honom mer och mer för varje gång jag ser honom. Han protesterar och säger att han inte alls spottat på mig.
Jag förklarar för honom att det inte är så konstigt att han inte kommer ihåg det för han var så jävla full att han tillochmed blev utkastad ur kön 3 gånger!

Men nu till det roligaste av allt.
Emilia skrev såhär till mig på MSN igår:
[ EmiliaK^] säger:
haha caroline!  :P
du vet bratsen vi träffade i lördags?
han som hade spottat på dig?
lukas, den andra, skriver till mig på fejjan nu och säger att den där andra vill be dig om ursäkt :p

Hur underbart roligt är inte det? Han vill be om ursäkt. Jag skrattade så jag fick ont i magen när jag läste det. Han kan få be om ursäkt hela livet om han vill, jag kommer förmodligen hata han så länge jag lever, bara för att jag kan.

Kommentarer
Postat av: jenny

hahah rätt åt honom! ingen spottar på dig inte! :) bra gjort!

2009-12-30 @ 21:34:32
URL: http://dancewithmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0