Idreresan

Nu är jag hemma efter en mysig helg uppe i Idre. Har gosat med Julia så mycket jag kunnat, när hon inte ätit eller sovit vill säga. Har passat på att umgås med Sandra också eftersom det dörjer innan vi träffas igen. Men har lovat att jag ska åka upp en gång till innan jag börjar skolan. Det blir väl i slutet av juli/början av augusti som jag åker upp.

Det var verkligen kul där uppe, och jag hoppas att dom blev glad för presenterna.

Bjuder på lite bilder.

Den stora Kotten fick Julia av mig.



Så himla underbar. Vill bara upp igen och gosa massor. Saknar dom redan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer bli världens bästa gummor :-D

2009-06-15 @ 21:55:51
Postat av: carroe

Jag ska göra mitt bästa :D

2009-06-15 @ 23:37:47
URL: http://carroe.blogg.se/
Postat av: bleunt

Nej. Jag är ledsen. Jag kan inte förstå hur man kan tycka barn är söta. O_O

2009-06-19 @ 16:38:26
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Å

Men ursäkta mig mr bleunt..eller va du heter...om du inte tycker barn är söta så håll den jävla kommentaren för dig själv.



J:s Moster

2009-07-04 @ 22:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0