Pizza med Tvivelfront

Nu har jag varit ute på ett litet äventyr. Har varit och käkat pizza med Tvivelfront. Dom var på väg tillbaka till Sundsvall efter att ha haft en spelning i Linköping igår.
Kul att träffa dom igen, var väldigt länge sen.

Men tillbaka till äventyret. Vi var på American Take Away. 4 pizzor på 7 personer.
Alla fick sin pizza utom jag. Dom hade glömt min! Hur svårt ska det vara att komma ihåg 4 pizzor? Dom andra hade nästan ätit upp sina pizzor när jag fick min. Less blev jag. Men det var gott.

För er som vill, och har Spotify, så kan ni leta reda på dom där och lyssna på några låtar. Dom är faktist bra.
Bjuder på en bild gänget, sen en klassisk bild på Tville.
Han älskar golv.


Bilderna är tagna från Tvivelfronts hemsida.

Kommentarer
Postat av: AnnA

Haha, bra gjort att glömma en pizza :P



Vilken dag ska vi ses?

2009-06-06 @ 11:44:49
URL: http://www.metrobloggen.se/enannanAnna
Postat av: AnnA

Har inte något inbokat som inte kan flyttas. =)

2009-06-06 @ 18:08:04
URL: http://www.metrobloggen.se/enannanAnna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0