Attackerad på dansgolvet

Igår var jag hem till A. Hon, M och T käkade lite mat och drack lite medans jag bara drack. Efter piffning och tejpande gav vi oss av till Brynäs på någon fest. Hade ganska trevligt i början, men sen gick det överstyr. Även vuxna människor kan spåra ur.
Vi gav oss iväg ner på stan och tänkte gå på slick, men det var sjuk kö. Istället försökte vi på Goya och där fanns det knappt en människa. Men vi gick ändå in där och dansade som galningar. Det kom iofs mer folk efter en stund, men ett tag var det bara vi på dansgolvet.

Vi drog oss in i rosa rummet och dansade till lite Schlager. Helt plötsligt ser jag en snubbe med ögon stora som tennisbollar komma springades emot mig, plöjandes genom hela rummet och flyttar på folk som är i vägen för honom.
Han kommer fram och pickar på mig och försöker dra i min arm. Vilken jävla galning alltså. Har aldrig sett människan förut och jag var helt i chock när han gått. Var tvungen att fråga dom andra vem fan han var, men dom visste inte heller.
Ofrivillig schtekning kallar jag det där.

Jag hatar vimmelfotografer

Kommentarer
Postat av: AnnA

Man kan tro att jag tränar armar 8 ggr i veckan på den där bilder. Deff som fa an.

2009-05-03 @ 20:09:08
URL: http://www.metrobloggen.se/enannanAnna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0