Tenta i Matematik E

Idag har jag skrivit Matte E tenta, bara för skojs skull. Men det känns som att det gick bra. Det känns som att jag klarade den. Bara att hålla tummarna. På torsdag får vi svaret.

Efter tentan åkte jag ner på stan. Systemade lite, gick och gymmade i 1½ timme och sen tog jag mig en macka på Subway. Det var riktigt härligt med ett gympass. Det är alldeles för sällan nu för tiden.

Just nu är det hockey som gäller. Kanske lite godis också.

Har inget bättre att skriva. Det kommer nog någon dag.

Kommentarer
Postat av: Linda

är du kvar på sats? kommer inte ihåg :P

2009-05-10 @ 22:19:25
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo, jag slutade där i december. Funderar på att gå tillbaka.. Tränar ingenstans just nu, men var på hälsostudion i två månader. Vill gärna komma åt passen på sats, det är liksom dom som lockar, haha. Har dom gjort om nå mer där?

2009-05-10 @ 23:08:21
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0