Labsäkerhetsdugga

Idag hade vi ännu en labsäkerhetsdugga. Tre delar med säkerhet, arbetsmetoder och trivialnamn.
När jag var klar var jag helt säker på att jag misslyckades på den viktigaste delen, men så var inte fallet. Har fått svar nu och det står att jag klarade alla delar.
Säger dom det så.
I DID IT! Jag slipper omdugga på fredag.

Men nu till det roligaste på hela dagen, kanske på flera dagar.

En av frågorna var:
Vad gör du om din kompis börjar brinna?

Man fick flera alternativ eftersom det var kryssfrågor.
Några av alternativen var:

- Gå med din kompis till närmaste nöddusch?
- SPRING med din kompis till närmaste nöddusch?
- Kasta närmaste vätska på din kompis?
- Hjälp din kompis att hoppa ut genom fönstret (vid regn)?

När jag satt där, i en sal med 50 stycken andra och alla koncentreradde sig som bäst, läser jag alternativet med fönstret. Jag börjar skratta som en idiot. Blir högröd i ansitktet, tårarna sprutar och jag dunkar huvudet i bänken i hysteri.
Jag skrattade och skrattade och kunde inte sluta. Vad jag märkte så var det bara en till som skrattade och jag förmodar att han skrattade åt mig.

Men seriöst. VEM SKULLE INTE BÖRJA SKRATTA ÅT NÅGOT SÅNT? Är det bara jag som har dålig humor och det i själva verket inte alls var så roiligt som jag tyckte, eller ville dom inte börja skratta där inne som jag gjorde?

Jag kan ju faktist inte rå för när jag tycker att något är roligt. Det bara brats. Jag försökte hålla tillbaka, men det gick verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: Emilia

HAHAHAHA xD Det var skitkul!! Du gjorde alldeles rätt, jag skulle ha gjort samma sak! HAHAHAH x'D

2009-11-17 @ 00:19:31
URL: http://emiliakjellberg.blogg.se/
Postat av: linda

haha jag skulle nog ha kissat på mig av skratt jag med :P

2009-11-17 @ 10:44:09
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0