Tentaresultat

Nu har vi äntligen fått tillbaka våra tentor. Och det gick precis som jag hade planerat, ni vet, det jag skrev om här.

Jag klarade halva tentan. Precis som tänkt. Jag fick tillochmed bättre poäng än jag trodde att jag skulle få, på båda delarna faktiskt. iofs var det vara 4 poäng mer på vardera del, men det är ändå mer.
Så nu är det bara att ladda om för omtenta på halva kursen och den är om 3 veckor exakt.
Ska försöka klämma in så mycket tid jag kan mellan Twilightläsande, labrapportsskrivande och massa annat jag måste göra i skolan.

Det kommer nog gå bra, annars får jag vänta till nästa höst och det är jag helt ärligt inte så sugen på just nu. Så jag ska plugga asset av mig. Eller vi kan låtsas att jag ska göra det iallafall.

Men som sagt.
Jag fick godkänt på en del och underkänt på en del, vilket var planerat.
Självklart hade jag blivit glad om jag klarat båda, men efter att jag gjort tentan visste jag att det var omöjligt.
Så jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0