Förvirrad

Jag är förvirrad i vanliga fall, men dom här senaste dagarna har det varit riktigt illa. Jag glömmer saker, jag tappar bort saker, jag är på väg att göra saker jag redan gjort. Ja, ni vet.
Bara idag, när jag suttit och pluggat, har jag tappat bort min penna säkert 10 gånger. Hur man nu lyckas med det. Just nu är den borta igen så därför känner jag mig tvungen att skriva ett inlägg om det.

Det jag funderar över, är om jag kanske tappar bort den med flit? Varför är då det nödvändigt tänker ni säkert nu. Men det ska jag berätta för er. Jag sitter och pluggar till min tenta som jag har på torsdag och det är sååå sjukt jävla tråkigt. Kanske tappar jag bort den när jag tycker att jag förtjänar en liten paus? Vem vet. Det låter kanske inte så logiskt, men det kanske är mitt undermedvetna som inte orkar räkna mer med jämvikter, orbitaler och ytspänningar och all annan skit, så jag bara tappar bort min penna?
Eller så är jag bara förvirrad och tappar bort den utan anledning. Det får vi aldrig veta.
Men, när jag väl hittar min penna när jag tappar bort den så ligger den på de allra konstigaste ställena. Tidigare idag satt jag på den, 2 gånger faktiskt. En gång hittade jag den under border och en gång under soffan. Och jag vet helt ärligt inte hur den kom dit.

Men nu måste jag leta reda på den, för jag behöver plugga lite till innan jag lägger mig.

Kommentarer
Postat av: linda

d, nu är det dags igen! 50 % på alla tjejöverdelar (utom elvine). from idag tills söndag... missa det inte den här gången :)

2009-10-28 @ 17:06:17
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha det låter bra det där. :P

2009-11-11 @ 18:34:35
URL: http://dancewithmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0