Små små listor

Hade alldeles nyss skrivit ett hyffsat långt inlägg om reseten av min helg, men jag läste igenom det och det var så sjukt tråkigt att jag tog bort allt.
Punktar upp lite som jag gjorde istället.
  • Buss-och tågåkande
  • Kräftstjärtsätande för första gången
  • Filmmys med Boondock Saints
  • Twilightbokshopping
  • Bilbingovinst på 700:-
  • Sömn
2 timmars skola idag. Perfekt dag.
Inläsning imorgon, vilket betyder att vi ska plugga hemma. Har fullt upp då.
  • Tvätta 13 - 16
  • Hämta mitt leg på polisstationen
  • Städa
  • Göra seminarieuppgifterna till onsdag pch fredag
  • Helst läsa massa i Chang, då jag ligger en sisådär 8 kapitel och ett kompendium på sammanlagt några hundra sidor efter i läsning, med tillhörande räkneuppgifter. Men det får bli någon annan gång.
  • Men viktigast av allt, jag ska sova tills jag vaknar. Inget alarm.

Kommentarer
Postat av: Linda

sova utan alarm är skönt, men jag brukar ställa alarmet på en sjukligt tidig tid istället, bara så man kan vakna, stänga av det och tänka - in your face! och somna om :P

2009-09-22 @ 09:14:12
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: AnnA

Gud vad du har och göra! Gå inte in i väggen nu gumman!



Kram

2009-09-22 @ 09:59:57
URL: http://www.metrobloggen.se/enannananna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0