'Cause I have a bad day

Idag är en riktigt dålig dag. Jag vet inte alls varför, men jag har en dålig känsla i magen. Ni vet som när man känner på sig att det hänt något som man inte vill ska hända. En sån där olustkänsla som bara ligger och pyr i något hörn och när som helst kan flamma upp och bara go wild och vara helt ostoppbar.
Jag är så jävla bitter idag.

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men det kan ha något att göra med att jag är arg på en viss person som påverkar mig så sjukt mycket fast det verkligen inte borde vara så. Jag gör allt i min makt för att inte ta åt mig av vad personen säger, men det är svårt för den personen vet precis vilka knappar som man ska trycka på för att få mig att må dåligt. Jag skulle så gärna vilja trycka upp massa saker i ansiktet på den personen så den mår lika dåligt som jag gör just nu.

Det finns även flera andra anledningar till att jag har en dålig dag och är bitter.
  • När jag vaknade imorse snöade det. Då vart jag bitter och lade mig och sov igen och sket fullständigt att jag egentligen måste gå till skolan.
  • Jag har ett seminarium imorgon och måste egentligen svara på massa frågor tills dess, men det skiter jag också i. Jag har ingen bok och orkar inte anstränga mig det minsta.
  • På måndag har jag en dugga som man MÅSTE få godkänt på och jag har fortfarande ingen bok. Men jag ska försöka greja dom där uppgifterna som några av oss delat upp. Jag får googla helt enkelt. Men vad gör man inte för sina vänner?
  • Jag ska vara hundvakt hela helgen. Inte för att jag har något emot det alls, men jag pallar inte sitta själv där i typ 3 dagar. Jag kommer bli galen. Jag vill på Old Saints och umgås med mina vänner. Jag vill inte vara själv!
  • Sen kan jag inte hoppa bungyjump imorgon av flera anledningar.  Jag är sjuk och jag har inte hittat snubben som säljer biljetterna. Jag ska gråta en skvätt över det nu också.
Jag har inte ens lust att äta mat idag. Jag vill inte göra någonting, fast jag vill inte inte göra någonting. Jag blir sjukt rastlös av att ligga i sängen hela dagen. Det var inte alls länge sen jag kunde ligga i sängen  konstant i flera dagar utan att ens bry mig. Då gillade jag det. Men nu, nu blir jag galen. Jag kan inte ens titta på ett avsnitt av en serie utan att bli rastlös. Just nu sitter jag på diskbänken och käkar mat och surfar bara för att jag inte orkade ligga kvar i sängen, då är det illa.

Som tur är finns det vissa människor som kan göra mig glad.
Jag ska hem till Emilia när hon kommer hem från skolan, sen ska jag träffa C en sväng.
Och sen har vi ju Malin som tillägnade ett alldeles eget inlägg till mig :D

Så innan den här dagen är slut så kommer jag nog att må bra och vara glad igen.

Kommentarer
Postat av: Bajsmalins Oseriösa

Söta lilla du. Du ska se att allt ordnar sig till det bästa inom kort. Angående personer som känner oss så pass bra så att de vet vilka knappar de ska trycka på - ta bort dem fort ur ditt liv om de inte anses som viktiga. En del personer mår bra av att trycka ner andra vilket är helt sjukt. Men då ska man "helt enkelt" försöka att verka obrydd. Då brukar de tröttna.



Angående helgen, om du vill så kan vi ta promenader med hundarna om du vill, vi kan baka en kaka också! Och äta glass, för det tycker du om! Men på kvällen blir det öldrickande för min del. Men vi löser det där! Vi är ju nära varann så att det där löser vi lätt om du skulle känna för det och vilja! KRAMAR!!

2010-04-22 @ 19:33:16
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: carroe

Ja det hoppas jag med att det gör. Men det ser ut att lösa sig. Det är inte alls kul att bli nedtryckt på det viset, det gör allt så mycket värre.



Det skulle vara jättetrevligt med en promenad eller så. Det är alltid kul :D Vi kan ju höras? Kramar

2010-04-22 @ 20:02:30
URL: http://carroe.blogg.se/
Postat av: Bajsmalins Oseriösa

Självklart kan vi det! Du har min msn på min blogg under "kontakt" Och där kan vi ju byta nummer om det skulle vara så :) Hoppas att det går bra med Voffsingarna nu! Jag var just ute med min andra hund, han köpte fina skor och byxor! (Jocke) :P

2010-04-23 @ 18:27:20
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0