Congratz


Idag fyller världens bästa Emilia 20 år.
Därför tänkte jag ge henne ett alldeles eget inlägg där jag berättar om hur bäst hon är för er som inte vet det.

Hon är en av mina absolut bästa vänner och det är inte många som faller in i den kategorin ska jag berätta för er.
Hon ställer alltid upp, vad det än är, när det än är och allt vad man kan tänka sig.

Vi har haft våra perioder då vi inte alls umgåtts med varandra som vi gör nu, men det har inte spelat någon roll för vi har fortsatt där vi slutade och det är så man kan göra med sina bästa vänner.

Hon är den snällaste och finaste människan som finns och hon finns alltid där. Vi kan prata med varandra om vad som helst och vi dömmer inte varandra för våra misstag, utan vi stöttar varandra i vått och torrt. Vi hjälper varandra när den andre faller.

Det finns ingen bättre än Emilia och jag är glad att jag har dig i mitt liv. Jag vill att vi alltid ska ha det som vi har det nu. Du och jag!

Du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig och du kan lita på mig till alla % i hela universum ^n. Precis som jag vet att jag kan lita på dig precis lika mycket.

Just nu vet jag inte vad jag skulle göra utan dig, för du förgyller mitt liv så mycket med att bara finnas där. Du hjälper mig genom min svåra period och får mig att skratta och må bra.

Det finns så mycket mer jag skulle vilja säga men då skulle jag få sitta hela natten och det har jag inte tid med, för jag ska vara pigg och fresh imorgon när vi ska ha mest kul!

För att summera allt det jag skrivit till en mening eller två så blir det: Emilia är världens bästa vän som jag skulle göra allt för. Jag älskar dig! <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh, Caroline!!! Gud vad jag älskar dig!! Jag sitter riktigt och storbölar nu och mamma tror att jag är tokig! xD Du är den bästa som finns! Tack så fruktansvärt mycket för det här inlägget! Det värmde bättre än att bli kissad på en kall vintermorgon! <3

2010-04-10 @ 08:55:46
URL: http://emiliakjellberg.blogg.se/
Postat av: Emma Kjellberg

Märks att hon brås på sin kusin väldigt mycket! Var som att läsa om mej själv!

2010-04-10 @ 17:35:44
Postat av: carroe

Haha, ja det är läskigt hur lika ni är ;D

2010-04-11 @ 02:51:36
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0