En ganska bra dag!

Idag har varit en ganska bra dag. Jag har mått lite halvtaskigt dom senaste dagarna, nästan i en vecka faktiskt och det har inte berott på förkylningen eller vad det nu är jag har. Utan det har berott på något helt annat. Jag är glad att jag har mina vänner som verkligen har hjälpt mig att klara mig igenom detta. Utan er hade jag inte klarat det här, på riktigt. Jag hade nog fortfarande suttit ihopkrupen på golvet och gungat fram och tillbaka just nu, om det inte hade varit för er <3

Men idag har det mesta löst sig. Eller löst och löst, det blev så bra det kunde bli just nu och det är jag riktigt glad för. Att prata brukar vara lösningen på det mesta, även om det inte blev så mycket sagt. Men bollen är i rullning igen och det ser ut att kunna bli riktigt bra. Jag hoppas att det blir riktigt bra!

Imorgon ska Jenny fota mig också. Det ska bli riktigt kul. Inte bara för att jag ska få nya bilder, utan för att det är just hon som ska göra det. Det kommer nog bli hur bra som helst. För med henne kan jag förhoppningsvis slappna och bilderna kommer nog bli kanon :D

Nu ikväll har jag umgåtts med Malin och hennes kompisar. Det har varit hur roligt som helst. Shit vad vi har skrattat. Det måste absolut göras om flera gånger.

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. Bilderna får ni se sen när jag får dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0