Jag har världens bästa vänner <3

Jag är en sån lycklig människa. Lycklig att jag har mina vänner som ALLTID finns där för mig och lyssnar på mina problem. Som delar min glädje och min sorg. Som stöttar mig när jag mår dåligt och som skrattar med mig när jag är glad. Jag vet inte vad jag skulle göra utan er och hur jag skulle klara mig om inte ni fanns vid min sida.
Jag kan prata med er om allt och ni hjälper mig lösa mina problem.

Ni puschar mig och stöttar mig till att göra det som är rätt och bäst för mig. Jag tror inte ni förstår hur mycket det värmer i mitt lilla hjärta och hur mycket ni betyder för mig. Jag uppskattar så himla mycket att ni finns vid min sida och jag uppskattar era råd och er hjälp.

Jag vill att ni ska veta att jag ALLTID kommer att finnas vid er sida. Jag kommer att göra allt för att hjälpa er för att ni ska må bra om ni har en dålig dag eller mår dåligt. Jag kommer skratta och ha roligt med er om ni har en bra dag och är glada. Jag kommer göra allt för er.

Ni betyder så mycket för mig och jag är lyckligt lottad att ni finns i mitt liv.
Jag verkligen älskar mina vänner och skulle inte byta ut dom mot något i hela världen.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag håller tummarna för dig med, för nu verkar edt fan gå lite väl tungt för dig.

kraaam!!

2010-04-28 @ 12:59:08
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0