Näradöden-upplevelse

Flera nätter i rad nu har jag vaknat av att jag håller på att kvävas. Inte i någon dröm, utan på riktigt. Det är som att det lägger sig ett lock i hela halsen som vägrar släppa förbi någon luft.
Varje gång får jag lika mycket panik och är helt säker på att jag kommer dö. Jag är livrädd. Första natten det hände höll det i sig hur länge som helst kändes det som. Säkert 7-8 sekunder och det var dom längsta sekundrarna i mitt liv kändes det som. Det låter inte som lång tid, men när man inte får någon luft känns det överdrivet länge.

Det är nog ett tecken på att jag håller på att bli sjuk igen.
Halsjävelns värker och hostan har kommit tillbaka. Från och med idag, eller nej, från och med imorgon, ska jag missbruka min hostmedicin som jag har i kylskåpet sen jag var sjuk sist.
Bara jag inte blir sängliggandes över en vecka igen så är jag nöjd. Jag har inte tid med sånt nu.

Jag har massor jag ska göra.
  • Ha massa laborationer
  • Skriva labrapporter
  • Plugga till duggan (måste iofs köpa boken först, men det får bli ett senare uppdrag)
  • Eventuellt hoppa bungyjump på fredag
  • Vara hundvakt i helgen
Alldeles för mycket som ni ser. Jag har så mycket att göra att jag inte vet vart jag ska börja. Jag stressar sakta för att försöka hinna med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0