Ohh come on!

Nu är jag trött på att ligga i sängen hela dagarna, men jag har inte så mycket val eftersom jag har noll ork till att göra någonting alls. Jag vill inte vara sjuk, jag vill faktiskt börja jobba imorgon som det är tänkt, men nu blir det inte så. Jävla skit.

Förhoppningsvis är jag frisk på fredag iallafall. Då har jag en lite kortare tur och förhoppningsvis så blir det lite blå drinkar på kvällskvisten. Det skulle inte vara helt fel. Så det blir ryggläge iallafall en dag till.
Ni får gärna komma med tips på filmer och serier som jag kan kolla på så att jag slipper bli helt galen här i min ensamhet.

Och ni får gärna hålla tummarna för att jag blir frisk snart också.

Kommentarer
Postat av: Linda

det står stilla i huvudet med film&serie-tips, men jag håller tummarna för att du ska krya :)

2010-09-01 @ 10:23:24
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0