Så sjukt jävla less!

Det bara gnager och gnager i huvudet på mig. Jag måste få ut det på något vis.
Varför i helvete kan jag inte få leva mitt eget liv utan att folk ska sprida massa lögner om mig.
Igår fick jag höra att jag tydligen raggat på en bartender på stället som jag brukar vara på. När jag fick höra det visste jag inte ens vem snubben var så jag var tvungen att kolla upp det. Visst kände jag igen honom eftersom jag sett honom när jag varit där, men inte mer än så. Jag har knappt sagt hej eller ännu mindre raggat på honom.

Den människa som sagt att jag raggat på bartendern känner jag inte heller, men hon ville tydligen ha honom för sig själv. Det skiter väl jag fullständigt i. Jag kunde inte bry mig mindre. Men det jag inte förstår är varför hon och vissa andra "rapporterar" till mitt ex vad jag gör. Vad finns det för anledning till det? Vad i helvete får dom ut av det? Det gör mig så sjukt jävla less.

Det är inte alls roligt att bli "spionerad på" jämt för att sedan får höra vad man gjort och med vilka man gjort det med. Snart får jag väl höra vad jag handlar också. Eller varför inte hur många gånger jag skiter om dagen.

Skaffa er ett liv för i helvete och låt mig vara. Om jag vill att någon ska veta vad jag gör eller vem jag umgås med så kan jag faktiskt berätta det själv!

Kommentarer
Postat av: Shoho!

Är du paranoid eller?! ta't lugnt! man behöver inte BRY sig om vad andra tycker och tänker, det är det som är finessen med livet. Man kan välja!

2010-08-30 @ 01:29:41
Postat av: carroe

Inte paranoid, less. Dålig på att läsa? Jag försöker att inte bry mig, men det är inte så jävla lätt jämt.

2010-08-30 @ 10:30:24
URL: http://carroe.blogg.se/
Postat av: sandra

öhh?? våga personen inte skriva sitt namn eller??

Hahah! Skit i dom gumman, dom har fan inget bättre för sig! Love

2010-08-30 @ 12:01:27
URL: http://sandybell84.bloggplatsen.se
Postat av: Miss Jenny

bry dig inte om idioten <3

2010-09-04 @ 12:41:45
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0