<3

Jag har lite ont just nu. På insidan. Jag är rädd skulle man kunna säga.

En längre tid har min lillebror haft ont i hjärtat. Hjärtklappningar och liknande.
Just nu är han hos doktorn för att kolla upp det och jag hoppas innerligt att det inte är något fel.
Mamma tror att det kan vara överkonsumtion av energidryck, för då kan man få liknande besvär. Och med tanke på hur mycket red bull han druckit under en längre tid så kan det mycket väl vara det.

Som tur är så har han slutat med energidryckerna nu sedan ungefär en vecka tillbaka. Om det har blivit bättre vet jag inte, men jag hoppas det.

Det skulle göra så fruktansvärt ont i mig och jag skulle må så jävla dåligt om det var något allvarligt fel på min lillebrors hjärta. Jag vet inte riktigt vart jag skulle ta vägen, för det finns inget som JAG kan göra. Jag vill bara att han ska vara frisk och må bra.

Nu sitter jag här för mig själv och målar upp det värsta scenariot, kanske helt i onödan. Men det är sån jag är. Så nu hoppas vi på det bästa istället. Ja, det gör vi.

<3


Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

usch va jobbigt. hoppas allt är bra med honom :/ <3

2010-12-14 @ 10:29:53
URL: http://uppsalanoje.com/jenny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0