Imorgon kör vi..!

NU, alldeles precis nu, ska jag lägga fram mina skolböcker. Organisk kemi och läkemedelskemi. Jag ska lägga dom på bordet framför mig så att dom stirrar på mig hela tiden. Då MÅSTE jag ta tag i pluggandet, speciellt om jag ska klara tentan. Iofs har jag över en månad på mig, till den 13e januari närmare bestämt, att plugga.

Jag kommer behöva varje ledig dag till att plugga, men några undantag, eftersom jag jobbar 100%. Jag hoppas verkligen att det går vägen den här gången. Det kommer garanterat gå bättre än sist iallafall, för jag mår så mycket bättre nu och har ingen som pressar mig. Inte ens jag själv. Det får gå som det går. Klarar jag den inte så är det bara att göra omtentan.

Jag behöver inte allt för många poäng till för att få fortsätta andra året. Tror nästan det räcker med den här kursen. Kanske en till. Sånt som visar sig.

Jag ska göra mitt bästa och inte ha för höga förväntningar på mig själv. Och jag hoppas att inte någon annan har det heller. Det är då allt går åt helvete.

Men som sagt. Imorgon efter jobbet kör vi.

Lycka till Carroe. Tack så mycket.


Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till! Kör hårt för fasen!

2010-12-06 @ 00:15:00
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/
Postat av: Miss Jenny

lycka till sötnos <3



sv: haha ja det är creepy men lite roande ;P

2010-12-06 @ 17:41:35
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0