"Jag vill "mysa" lite med dig. Typ hela natten."

Jag vet inte vad det är för speciellt med mig.. Men det är ju inte första gången jag får ett sånt här erbjudande. Kan inte alla fula, dryga jävlar bara lägga ner?
JAG VILL INTE LIGGA MED DIG!

Random dude: Vill du ha nån att sova med då? : Hehe
Carroe: haha, det erbjudandet har jag fått några gånger ikväll o tackat nej till alla :p
R: Förutom detta!? :)
C: haha :p detta också
R: Meh! Varför dissar du mig så styggt för!!? Haha
C: haha, för jag dissar alla styggt ;p varför vill du så gärna sova här då? :p
R: Men! Wfuck!? Skit i det du!! ;)
C: nej säg nu :p
R:
Nee men tror det skulle bli nice :) Dont u? :P Jag vill "mysa" lite med dig :) Typ hela natten :D
C: klart du vill ;p
R: Låt mig komma och sova med dig då!! Vad e du rädd för e frågan? :P
C: Jag är inte rädd för nånting alls..
R: Haha Joo då! ;) vad e det annars?
C: Jag kanske inte vill? :O
R: Joo kanske? Men träffa mig då! :) jag kan komma och sova med dig! Och det e bara du och jag som vet det! :D skulle inte det va chill? Hehehaha
C: Blir inget av med det.
R: :(
C: o vad spelar det för roll om det bara är du o jag som vet?
R: Synd som fan babe..
C: Jag överlever nog ska du se.

R: Att det inte finns nån som kan döma kanske!? Jag vill bara träffa dig utan krav :P:P Skulle vara fett för oss båda tror jag :):)
C: Det tror du säkert.
R: Jaja. Mee too

Sen slutade han. För att vara liite schysst så skriver jag inte vad han heter..
Att dom orkar lägga ner tid o försöka få mig i säng när jag dissar dom hela tiden.
Att det inte finns nån som kan döma kanske!? Jag vill bara träffa dig utan krav :P:P
Skulle vara fett för oss båda tror jag :):)
03:32
Det tror du säkert.
03:32
Jaja. Mee too
03:32
Att det inte finns nån som kan döma kanske!? Jag vill bara träffa dig utan krav :P:P
Skulle vara fett för oss båda tror jag :):)
03:32
Det tror du säkert.
03:32
Jaja. Mee too

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

hahha bra gjort!

2010-12-14 @ 10:24:23
URL: http://uppsalanoje.com/jenny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0