Killar i mina underkläder

Jag vaknade nyss gråtandes ur en skitkonstig dröm.

Kommer inte riktigt ihåg hur det hela började, men det var jag och en kompis här hemma hos mig som skulle spela tv-spel. Helt plötsligt var det massa människor, eller ja, det var killar, här som sprang runt och provade mina underkläder. Jag blev så arg på dom att jag bokstavligt talat drog ut en av dom i håret. Dom andra skrek jag på. Jag var riktigt jävla förbannad. Efter mycket skrikande så gick dom till slut och det låg kalsonger överallt eftersom dom hade mina underkläder på sig när dom gick.

Efter en stund plingade det på dörren och när jag gick och öppnade låg mina underkläder utspridda i hela jävla trappuppgången. Alla 6 våningar. Så där sprang jag omkring med en platskasse och plockade trosor och BHar och var allmänt förbannad, för mamma hade ju precis tvättat mina kläder.

Sen går jag in, för jag måste skynda mig att duscha innan jag ska iväg till jobbet. Som tur är så skulle min kompis skjutsa mig eftersom trosplockandet i trappen gjort att jag skulle missa min buss.

När jag står där i hallen, på väg in i badrummet, ser jag att det sitter en gul post-it lapp på badrumsdörren. "Den här toaletten är nu till för ALLA på sjätte våningen".
Vafan är det nu då, tänkte jag och öppnar dörren. Då har idioterna totalt förstört mitt badrum. Toalettstolen och handfatet ligger ner, det är vatten överallt, det är ett stort hål i väggen där duschen skulle vara så man kunde gå in till grannen och själva badrummet var säkert 5 gånger större än vad det ska vara. Helt jävla trashat.

Jag blir så arg och frustrerad att jag börjar gråta. Helt plötsligt är Emilia hemma hos mig, så jag ropar på henne. Till svar får jag "Vafan är det?"
C: Dom har förstört mitt badrum.
E: Jaha? Och vad ska jag göra åt det?
C: Inte vet jag, men jag vill ju kunna duscha!

Helt plöstligt kommer Emilias mamma och Emilia säger då till henne:
Nu får du fan trösta henne, jag orkar fan inte hålla på att dalta med henne längre. Jag har gjort det tillräckligt.

Sen vaknar jag tvärt.
Det var en helt sjuk dröm och allt var så hemskt.

Kommentarer
Postat av: Billiga underkläder

Haha, jag har aldrig haft en dröm som den men jag drömde häromveckan att jag stod i bara underkläder på olika busshållplatser runt om i landet, hur sjukt som helst..



Ibland har jag till och med svårt att komma på om det är en dröm eller inte de första sekunderna efter man vaknat!

2010-12-19 @ 15:22:46
URL: http://Billiga-underkläder.eu
Postat av: EmiliaK

HAHAHAHAHAHHAAA xD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-20 @ 17:36:57
URL: http://emiliakjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0