Nyfiken?

Nu måste jag bara skriva ett till inlägg..
Om min mamma.

Det finns ingen människa som är så nyfiken som hon är. Det är helt sjukt. Hon är värre än ett litet barn på julafton och då ljuger jag inte. Det är HON som är under julgranen och petar på julklapparna, på riktigt.

Jag kom på att jag skulle skriva det här inlägget bara för att reta henne lite angående det jag skrev i förra. Det om att jag vill att det ska bli tisdag snart. Så fort hon såg det skrev hon och frågade varför jag längtade till imorgon, men bara för att hon ska vara ännu mer nyfiken så berättade jag inte varför. När jag inte berättade varför, då ringde hon. Vet inte om det var bara därför, men det var nog en anledning.

Kanske, KANSKE, får hon veta imorgon. Eller på onsdag.
Det är väl egentligen inte något jättespeciellt, inget jag inte varit med om förr, men det är roligt att göra henne nyfiken.
Och jag är iallafall glad att det är tisdag imorgon.
Så det så.

Kommentarer
Postat av: moster Mia

Hahaha Katarina har tydligen fått en del från sin mamma då! Kommer ihåg att många paket på julaftonen var öppnade och igentejpade pånytt. Mamma hade öppnat allas julklappar i förväg och tittat på dem. Det kom ju paket från pappa, Pippi, Monika osv och så de som Bertil köpt och slagit in. Hon öppnade allihopa innan jul o kikade! Släktdrag :D

2010-12-28 @ 12:12:12
Postat av: pippi

Hahahahaha, det är ett släktdrag jag har varit lika, har blivit lite bättre nu men för öppnade jag oxå och kollade sen slog in dom igen,och Katarina är nog värre än mig hahahahahaha:)

2010-12-28 @ 12:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0