VEM VARE?!

Vem fan var det som kom på att K och L skulle sitta brevid varandra på tangentbordet? Det måste vara det absolut sämsta någon har kommit på NÅGONSIN! Det är lätt att slinta lite med fingret och trycka fel, speciellt med mitt lilla tangentbord.

Tidigare idag satt jag och pratade med en på msn och skrev såhär: Jag går ut för att dansa och ha kukl.
Jo, jag går ju ut för att ha kuk. Självklart. Nej ditt dumma jävla tangentbord.

Alldeles nyss blev det samma sak, fast jag såg det innan jag skickade. Jag skulle skriva låt, men istället blev det kåt. Nej, men vafan. Jag kryddar upp den trista tillvaron med att kasta in lite perversa ord lite härochdär.

När jag tar över världen ska jag flytta på K och L så att dom INTE sitter brevid varandra på tangentbordet. Och nu är det så. Bara att leva med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0