Fest?

Jag och en vän pratar om vad vi ska göra idag..

Jag: Jag funderar på att fylla på förrådet ifall det blir nå impuls.
Anonym: Skulle inte Marcus ha "fest" idag?
Jag: Nej det tror jag inte. Inte vad jag vet. Eller vadå?
Anonym: Ja Tim skrev något om det på fejjan.
Jag: Jaha, du menar hans status?
Anonym: Ja :p är inte mp Marcus? :p
Jag: mp är mobiltelefon på MSN.
Anonym: Haha xD xD

Statusen i fråga var:

Nej, nu ska man ta och göra sig i ordning. Och ikväll blir det förmodligen Fest! (mp)

I'm sooo sorry. Men jag var tvungen xD

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahah du är alltid med om så roliga grejer :D

2010-06-11 @ 13:23:13
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0