Jag ÄR frisk

För någon vecka sedan var jag till läkaren eftersom jag inte mår så jävla bra. Han gjorde världens mest grundliga undersökning och tog jag vet inte hur många prover på mig.
Idag var jag dit igen, på återbesök. Och jag är frisk, fysiskt. Alla provresultat var så gott som perfekta. Alla värden låg som dom skulle. Hans enda rekommendation var att jag skulle börja träna och att jag BARA ska göra saker som jag blir glad av.
Träna ska jag börja göra, eller iallafall börja röra på mig
Saker som jag mår bra av gör jag, men det finns alltid plats för mer roligt i mitt liv.

Så fort skolan är över så ska jag koncentrera mig på mig själv och att må bra. Iofs gör jag det nu också, eller jag försöker. Men skolan finns där i bakhuvudet och trycker och stör lite.
Men jag ska försöka njuta av sommaren så gott jag kan och umgås med folk som jag mår bra av att umgås med och som gör mig glad. Det lär inte bli några problem alls eftersom det är precis det jag gör nu.

Det skulle ändå vara ganska skönt att prata med någon, eftersom det förmodligen är där problemet ligger. Jaghar inte pratat med någon ännu, men jag mår redan nu bättre. Allt det är tack vare mina vänner. Jag känner mig inte lika ensam som jag gjorde för några månader sedan. Visst kan jag känna mig ensam nu med, men inte på samma sätt som jag gjorde förut.

Jag ÄR frisk, men jag mår inte bra till 100%

Kommentarer
Postat av: Jenny

Känner igen mig där. Det kommer bli så bra så <3 Efter en rolig sommar så kommer du må prima ;) puss

2010-06-01 @ 20:05:32
URL: http://jenny.uppsalanoje.com
Postat av: Ida

Sommaren brukar få en att må mycket bättre :)

2010-06-02 @ 14:23:29
URL: http://lailonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0