Öregrund

Jag orkar inte skriva om allt vi gjort så därför får ni några fina citat och bilder!

-Tänk om du vill lägga en korv. Förstår du vad bra med en bajamaja.

-Ska du öppna dörren eller? Du kan ju inte låta porten hänga.

-Här är ett hakkors. Nej, det står hej.

-Akta dig, jag har druckit sprit.

Anonym: VAFAN VAR DET DÄR? VAR DET EN FLADDERMUS?
Jag: Nej, det var en fjäril.
Anonym: Jag hatar fjärilar.
En kvart senare.
Anonym: Den där jävla fjärilen!

-Det där molnet är här för att stanna det.

-Fan nu sabbade du min frisyr. Jag har jobbat på den hela dagen.

-Chilla för fan, den bits ju!

Skadat finger



Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

hahahha ser ut som ni hade kul :D speciellt dina citat ;)

2010-06-26 @ 22:49:41
URL: http://jenny.uppsalanoje.com
Postat av: carroe

Vi hade riktigt roligt nästan hela tiden :D

2010-06-26 @ 22:55:55
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0