Svåra val

Flera gånger har jag gjort saker som jag ångrat. Det värsta med det är att de inte går att få det ogjort.
Men om man ångrar att man INTE gjort något, så känns det lika illa.
Jag har lovat mig själv att våga ta risker, men jag vill inte riskera andra människors välmående eller vad fan man ska kalla det. Jag vill inte att andra människor ska råka illa ut eller må dåligt på grund av något som jag har gjort. Om jag mår dåligt är en sak, men andra ska inte drabbas.

Just nu ångrar jag att jag inte gjorde just den där grejen. Men OM jag hade gjort det så hade jag ångrat det med. Men vad är egentligen värst?
Att göra något och sedan ångra det?
Eller att ångra något man inte gjort fast man vet att man får ångra det senare?
Jag kan inte riktigt bestämma mig.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

det är väl bättre att ha försökt åtminstone :) man lär sig ju av sina misstag.

2010-06-15 @ 15:06:48
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0