I'm so tired

Idag får jag betala för helgens bravader.
  • Sjukt ont i ryggen och nacken efter soff-sovandet i lördags.
  • Trött som ett svin efter alldeles för lite sömn. Om vi räknar från i torsdags till söndag så har jag sovit ungefär 12 timmar. Give or take 1 timme. Det är ett snitt på ungefär 4 timmar per natt och det är riktigt jävla illa.
Idag på tåget satt jag och lyssnade på musik och helt plötsligt vaknar jag av att det är en kille som petar mig på benet och berättar att vi är framme i Gävle. Tror ni jag skämdes liiite. Men dåligt trött var jag, för jag vet inte ens NÄR jag somnade. Kommer förmodligen, eller förhoppningsvis iallafall, att sova som ett barn i natt. Ser verkligen fram emot min säng.

Ikväll har jag lekt med Emilia. Jag hade tänkt åka dit, men hon ville hitta på något på riktigt istället. Så jag mötte upp henne på stan och följde med till donken där vi käkade lite. Och jag syndade. Jag drack cola på en måndag. SHAME ON ME! Men det var bara en liten och jag drack med sugrör, så det var inte sååå farligt. Intalar jag mig själv iallafall. Som efterrätt skulle vi äta lite glass, men maskinen var trasig så vi fick ingen :( Istället gick vi till turken på hörnet och köpte oss en varsin, sen satte vi oss på Wayne's och pratade och käkade glass i några timmar. Eller glassen tog slut ganska fort, men vi pratade massor iallafall.
Alltid kul att umgås med dig hjärtat, vi har jämt så roligt <3

Imorgon ska jag på bio med Jenny också. Vi ska se Alice i underlandet. ÄNTLIGEN! Som jag har längtat efter den filmen. Det ska bli så nice. Popcorn och grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0