Äventyr på G?

Det är såna här dagar jag vill sitta på balkongen och glassa och bara njuta av värmen. Visst kan jag väl göra det, men jag har inte mina utemöbler här. Dom står fortfarande kvar hos Emilia sedan hennes födelsedasgfest. Jag skulle vilja ha hem dom snart så jag kan sitta ute, utan att behöva sitta på det hårda och kalla golvet.

Snubben som körde dit dom kan jag inte be hämta hem dom.
Jag har varken bil eller körkort så jag kan inte få hem dom så.

Jag har iofs flera alternativ till att få hem dom, men jag gillar inte att utnyttja folk.
Så istället funderar jag på att ta hem dom på bussen. Förstår ni vad roligt det skulle vara att åka buss med massa utemöbler. Jag skulle fan garva ihjäl mig.
Eller som Rickard sa, ta dom på cykeln. Inte för att han var seriös, men det skulle fan vara minst lika roligt.

Så någon dag snart så kanske ni får bilder från mitt äventyr med att hämta hem mina utemöbler!

Kommentarer
Postat av: Linda

fyfan vad great! sprid ordet :)

2010-05-31 @ 20:31:03
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahha jag kan verkligen tänka mig dig på bussen med möblerna! fett bra.

2010-06-01 @ 21:06:12
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0