Bad allt-day

Idag har jag en bad hairday, en bad faceday, en bad allt-day.
Jag känner mig sjukt risig idag. Men det bjuder jag på.

Var nyss till affären för att hämta ut min kursbok som jag beställt. Det var på tiden. Sådär 2 månader för sent eller något. Om jag hade mött mig själv på vägen hade jag fan blivit rädd. Jag skulle tro att jag rymt från en kloak eller något liknande. Då kanske ni kan tänka er hur fresh jag ser ut inte xD

Jag passade på att köpa glass och godis när jag var iväg också, så nu ska jag tröstäta godis, lyssna på Nomy och försöka plugga till duggan som jag har imorgon. Det kommer väl inte gå något vidare, men måste man så måste man. Kanske kollar mig en film lite senare, eller försöka komma ikapp mina serier som jag inte kollat på, på jag vet inte hur länge. Jag har ju liksom haft bättre saker för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0