Behind!

Det märks att jag inte är ensam hemma så ofta. Jag följer 20 serier veckovis + några till som jag håller på att "kolla ikapp", men nu har jag inte kollat på ett bra tag och ligger efter med 30 avsnitt. Undra när jag ska hinna kolla på dom. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag började kolla på alla. Trodde jag verkligen att jag skulle hinna följa alla?

Förut har det iofs inte varit något som helst problem, men det var innan jag började att umgås med folk. Nu har jag alldeles för lite tid "över" för mina serier, inte för att det gör mig något. För jag umgås hellre med folk än ligger hemma och degar i soffan hela dagarna. Just nu har jag inte så mycket val, så det blir soffläga nu ikväll och imorgon i hopp om att bli frisk. Då kan jag passa på att nöta av några avsnitt.

Jag var en äkta seriejunkie och nu kan jag inte sluta. För man kan faktiskt inte bara hoppa av mitt i sådär. Det funkar inte. Får väl hoppas på att det är  någon serie som slutar snart som 9 andra serier jag följt har gjort.  GOGO nedläggning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0