I'm a banana <3

Det är något speciellt med bananer alltså.
I skolan har jag och Jenny ALLTID roligt åt bananer.
Igår berättade Jenny för mig att hon skrivit "I'm a banana" på väggen på en av toaletterna i skolan för typ en månad sen, i hopp om att jag skulle se det. Men jag såg det först idag.
Jag var in på toaletten innan vi skulle till tåget och när jag ser det blir jag skitglad, springer ut till Jenny och säger åt henne att komma in på toaletten.
Det är alltså massa folk som skrivit ännu mer grejer till hennes klotter :D

Det står:
"I'm a banana!" Som Jenny skrev först.
"No, you are probably just bananas!"
"I need banana --> OR DILDO"
"The bananaKING WAS HERE"
"OMG"
"No, drink Gainomax instead! Bananas are 4 monkeys"

"Kan någon städare typ sudda bort allt det här? Jag mår dåligt"
Sen var Jenny självklart tvungen att svara så det blev "No, I'm a banana!"

Vi skrattade verkligen hur länge som helst åt det där.
Och jag är fortfarande glad över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0