Nu börjas det igen

Av någon anledning hamnade jag på diskbänken nu när jag kom hem från mamma. Jag satt här för någon vecka sedan också. Då hade jag en fruktansvärt dålig dag och det sög som fan i alkoholtarmen. Undra om jag dras till min diskbänk när jag har en dålig dag?

Idag är egentligen inte en dålig dag, men det känns som att det kommer bli en. Jag sitter här själv och funderar alldeles för mycket igen. Jag MÅSTE göra någonting snart så jag inte blir galen och grejer.

Nej usch, nu började det suga i tarmen igen, det är inte okej. Speciellt inte på en onsdag. Men på vissa ställen så är ju onsdag lill-lördag, så vafan, vi kör väl idag!
Inte? Nej okej då. Vafan ska jag göra då?!

Jag känner att jag blir mer och mer bitter ju längre jag sitter här och skriver. Men jag har inte så mycket bättre för mig just nu känns det som.
Jag skulle behöva en sambo, så jag slipper vara ensam. Jag verkligen hatar att vara ensam.
Ingen som känner sig manad att bo med mig? Nä, det var det jag trodde.

FFFFFFUUUUUUUUU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0