Roadtrip till Norrfly

I fredags, runt 23 fick vi för oss att ta en roadtrip till Bollnäs. Eller närmare bestämt Norrfly, till det nedlagda mentalsjukhuset där det tydligen ska spöka.

Jag kan berätta att vi inte träffade på ett enda spöke på hela stället. Inte ens på vinden eller i källaren i dom gamla cellerna. Vi gick runt i alla rum och letade, men jag vart besviken. En vålnad eller två hade jag velat se.

Vi hittade ett gammalt matförråd eller liknande där det stod massa flaskor och grejer.

Jag tror det var granen som sa "Är det där ketchup?"
Då börjar Marcus skrika och vifta med pinnen som han hade med sig.
Det var riktigt roligt!

Sen har vi granens kommentar. "Nu drar vi, det är inte roligt längre."


Kommentarer
Postat av: Jenny

fattar inte att ni vågade :P

2010-05-23 @ 22:56:45
URL: http://dancewithmee.blogg.se/
Postat av: carroe

Det var inte så farligt alls. Inga spöken ju :(

2010-05-23 @ 23:40:37
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0