STÄNG AV MUSIKEN!

Idag åkte jag till skolan för att skriva min dugga som jag inte pluggat till mer än 30 minuter. Men jag skiter it. Jag satt i 30 minuter som är minimum och gick sedan ut för att vänta på Jenny.
Under tiden satt jag och surfade och lyssnade på Cocaine, som jag förövrigt pluggat in texten till i helgen, istället för att plugga till duggan.

Jenny kom ut inte långt efter mig och då drog jag ur hörlurarna så att jag skulle kunna prata med henne samtidigt. Så jag sitter där och sjunger med och diggar som en galning när dugga-vakten helt plötsligt kommer ut från skrivsalen och säger åt mig att stänga av musiken för "det stör dina kursare". Jag och Jenny börjar såklart skratta och jag slår genast av musiken.

Så högt spelade jag faktiskt inte, men vi satt alldeles utanför salen så det var säkert därför. Roligt var det iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0