En dag i Uppsala.

Åkte till Uppsala idag för att hälsa på Jenny och käka på subway.

Var med henne i skolan en sväng och insåg att jag inte saknar det alls. Inte själva skolan, men klassen. Sen bar det av ner på stan för att käka på subway och shoppa.
Köpte mig en varm skön tröja och ett par skor. Kanske inte så smart att köpa ett par tygskor nu när det börjar bli vinter, men vafan. Converse kan man ALLTID köpa.


Och eftersom jag är världens snällatse syster så köpte jag en subway till brorsan också. Han tillochmed slapp betala för den. Så snäll är jag.

Det var riktigt roligt att träffa Jenny också. Alldeles för långt mellan gångerna. Men det blir ju så när hon går i skolan och jag jobbar heltid. Men vi tar det som det kommer.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

jaa vi måste ju ses oftare :) tack för dagen iaf <3

2010-11-10 @ 15:43:50
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0