It didn't take much

Som ni kanske vet, så har jag inte mått så jävla bra den senaste tiden. Därför tänkte jag berätta att det har vänt. Och det är tack vare den här helgen. Det var precis vad jag behövde.

I fredags förfestade jag med ett gäng underbar grabbar.
Det var sjukt jävla roligt. Speciellt eftersom jag egentligen inte känner någon av dem. Några har jag träffat ett par gånger, men inte mer än så.
Förfest med mycket alkohol och sen vidare ner på stan. Jag tror vi tappade en del på vägen, är inte helt säker. Men det blev en redig fylla iallafall.

På lördagen mådde jag som jag förtjänade, men jag va int bitter för det. Städade och tvättade hela dagen lyckades jag göra också. På eftermiddagen fick jag finbesök av Dave. Sjukt kul att träffa honom igen. Var 7 månader sen sist. Iofs var det första gången vi träffades, men vi har haft så gott som daglig kontakt sen dess. Kul att han pallrade sig upp hit en dag när han för en gångs skull nästan hade vägarna förbi (läs; Stockholm).

Vi käkade * 2 och drack blå drinkar, sen åkte vi hem hit och sov. Det var väldigt nödvändigt eftersom båda inte var så satans pigga efter fredagen. Runt 00.30 sov vi båda 2.
Söndagen spenderade vi inne. Pratade massor och bara umgicks. Det var sjukt mysigt. Hoppas bara att det inte dröjer 7 månader till nästa gång.

Jag är iallafall glad. Mår bra gör jag också.
Tack!

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

<3

2010-12-05 @ 16:51:50
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0