GRATTIS LILLEBROR <3

Idag fyller världens bästa lillebror år. Eller rättare sagt en av världens bästa människor.
21 hela år. Fyfan vad gammal jag känner mig, men vad gör det.

Han är, även om han inte tycker det, en av mina bästa vänner. Visst har vi våra bråk, men det löser sig alltid och tur är väl det. För jag skulle inte klara mig utan min lillebror. Jag vet att jag alltid kan lita på honom och han kan alltid lita på mig. Vi står bakom, eller framför om det så behövs, varandra i vått och torrt och skyddar varandra. Det är det syskon är där för, även om många inte har det så.

Jag är glad att jag har min lillebror och jag skulle aldrig någonsin byta ut honom mot någon eller något annat, inte ens när han är världens största svin. Vilket inte händer allt för ofta som tur är :p

Jag älskar dig massvis och det kommer jag alltid göra. Du är en av dom som ligger närmast mitt hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0