Hemmakväll

Igår var första lördagen på jag vet inte hur länge som jag inte var ut. Det känns lite konstigt eftersom jag älskar att vara ute och träffa folk. Jag behöver inte supa och vara packad för att jag ska ha roligt, det är det sociala som jag vill åt, för det mesta.

Men visst var det skönt med en relativt lugn hemmakväll med min bästa Emilia. Vi kollade på film och käkade godis och chips. Vi pratade gamla minnen och bara umgicks. Jättemysigt <3

Nästa helg däremot ska min Jenny komma hit och då ska vi ut. Det ska bli riktigt roligt. Ser verkligen fram emot det! Vart vi ska, vad vi ska göra och vilka vi ska ut med återstår att se, men det blir nog hur bra som helst. <3

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

det kommer bli skoj :D <3

2010-09-13 @ 14:56:22
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0