It really really hurts!

Jag är sällan rädd, men just nu är jag det. Jag sitter här med min svullna hals och kan knappt andas. Jag vågar inte sova eftersom jag tror att jag ska vakna upp och inte kunna andas alls. Då sitter jag hellre vaken hela natten, för då skulle jag känna om jag vart mer svullen eller om det blev svårare att andas.

Tidigare har det bara gjort ont när jag svalt något, men nu gör det ont HELA TIDEN. Riktigt ont. Det liksom hugger i halsen, precis som att någon slår mig på struphuvudet. Det gör det verkligen jättesvårt att andas och jag får panik och börjar gråta. Vet inte hur många gånger det hänt ikväll.

Prata kan jag inte heller göra. Jag har absolut noll röst kvar och det gör inte saken bättre.

Sen har vi den där jävla hostan som kom idag. Varje host är som ett knivhugg i halsen och det känns som att jag ska tuppa av vilken sekund som helst.

Fyfan vad jag inte vill vara med om det här igen. Jag har hellre hosta och feber och är sängliggandes i flera veckor som jag brukar vara, än att ha såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0