It's not enough!

Just nu har jag ont i hjärtat och ont i magen. Det är inte alls för något som har hänt mig personligen, utan det är för att mina 2 bästa vänner mår dåligt.

När mina vänner mår dåligt så mår jag dåligt. Det gör så fruktansvärt ont att se människor som jag älskar må dåligt på det här viset. Jag önskar av hela mitt hjärta att det fanns något jag kunde göra så att dom mår bra och slipper känna den smärta dom känner. Jag önskar att jag kunde få allt ont att försvinna.

Men när man mår som dom mår, så finns det inget någon kan göra eller säga för att dom ska sluta ha ont och för att dom ska sluta vara ledsna och bli glada igen. Jag vill att dom ska må bra. Det gör så ont i mig när jag känner att jag inte räcker till. Visst finns jag där för dom dygnet runt och dom kan komma till mig när som helst. Men det är inte alltid jag vet vad jag ska säga. Ibland finns det inte ens något att säga. Det enda jag kan göra är att lyssna och försöka förstå. Jag kan förhoppningsvis göra någon nytta och kanske tillochmed få dom på andra tankar för en minut. Men det hjälper inte i längden.

Jag vill bara vara där och hålla om dom och ta bort allt det onda. Jag önskar att det fanns något.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

men du hjälper faktikst hur mkt som helst! <3



sv: den kommer från bubbelroom! :)

2010-09-11 @ 18:25:58
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0