Jävla skit!

Nu har jag varit sjuk i en vecka, sängliggandes flera dagar. Men har mått lite bättre i helgen, förutom att jag inte hade någon röst när jag vaknade upp igår. Jag har varit överlycklig för att jag har sluppit den där jävla hostan som jag råkat ut för dom senaste gångerna när jag varit ordentligt sjuk.

Men nu imorse när jag vaknade, vad tror ni är det första jag gör? JO, jag hostar tills jag inte kan andas längre. Jag hostar och hostar och det tar aldrig slut. Det gäller att jag hostar rakt den här gången, för jag vill inte ha snea magmuskler igen, det är inte så jävla vackert xD

Men jag blir så arg, för jag vill verkligen jobba! Jag har redan varit hemma från jobbet i två dagar och när jag hostar så blir det garanterat mer. Sist jag hade hosta tror jag att jag var sängliggandes i närmare två veckor. Det lockar mig inte alls just nu. Jag vill inte vara hemma från jobbet.

Jag får väl kurera mig idag och hoppas på att det gått över tills ikväll, men med feber o allt så tror jag inte så jävla mycket på det.

Kommentarer
Postat av: moster Mia

Krya på dig, gumsan!

2010-09-05 @ 10:50:00
Postat av: Ida

tycker verkligen synd om dig, hatar att vara sjuk. Krya på dig!

2010-09-05 @ 13:26:02
URL: http://lailonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0