Klumpar

Förra lördagen sitter jag, Emilia och Johanna på Old Saints.
Jag och Emilia dricker inte direkt någonting eftersom vi mår ganska kasst. Jag hämtat glas efter glas med vatten, med isbitar i såklart. Emilia och Johanna har en ölkanna som dom skulle dela på men det blev mest Johanna som drack.

Efter en stund delar Johanna upp det sista i ölkannan till våra tre glas. Varför vet jag inte riktigt eftersom Emilias första öl bara var halvdrucken och jag inte ens dricker öl. Men hon delade upp det.

J: Shit vad ni dricker. Ölen är redan slut!

Jag knuffar över mitt glas till henne så att hon kan dricka upp ölen som jag har i mitt glas. Jag har inte ens tagit en klunk. Hon häller över ölen som hon har i sitt glas, till mitt glas och tänker sedan dricka. Men i samma sekund så ångrar hon sig, så hon häller över all öl till sitt glas igen. Då tar hon en klunk, tar Emilias ölglas och spottar ut klunken hon just tog.

(jag tror konversationen löd ungefär såhär)

J: DET ÄR KLUMPAR I ÖLEN! Fan vilken dålig öl!
C: Det är is.
J: Varför har dom is i öl?
E: Det är Carolines vattenglas och hon hade is i sitt vatten.

Det var sjukt roligt att se när hon hittar "klumpar" i ölen.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

hahaha härligt xD

2010-09-11 @ 10:06:03
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0