Nu får det fan vara nog!

Nu har jag fått tillbaka rösten nästan helt, men jag hostar fortfarande som en tok. Så envis som jag är så åkte jag och jobbade idag. Det var väl inte mitt smartaste drag känner jag nu.

Jag har så in i helvete ont i höger öra, i hela käken på höger sida och ont i halsen när jag sväljer. Berättade för mamma om mina symtom och hon sa att jag till 90% säkerhet har fått spottkörtelinflammation.  När fan ska skiten ge sig? Kan jag inte få bli frisk snart? Har fan varit sjuk i 2 veckor nu och jag orkar inte mer. Jag vill inte vara sjuk. Jag vill inte ligga hemma och må dåligt som ett as hela tiden.

Jag kan inte ens äta för det gör så sjukt ont när jag öppnar munnen bara lite och det gör så jävla mycket ondare när jag försöker tugga. Imorgon ska jag ringa till doktorn igen och hoppas på att få en tid så jag kan åka dit och få en jävla mirakelkur och bli frisk. Helst för två veckor sedan.

Men hur ont jag än har och hur dåligt jag än mår så ska jag äta tacos på torsdag och jag SKA ut på fredag. Så är det bara. Tur det medföljer sugrör i dom blå drinkarna, så jag slipper gapa allt för mycket!

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

men asså herregud. du måste ju ha nåt fel på ditt immunförsvar :( stackare <3

2010-09-14 @ 23:33:16
URL: http://jenny.uppsalanoje.com
Postat av: Linda

nu ska du få nåt att göra, jag har nominerat dig! :)

2010-09-15 @ 14:25:28
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0