BOOOOOOORING!!!!

Här händer det fan inte mycket. Riktigt tråkigt har jag. Samma sak varje jävla dag.

Sova, äta och jobba, det är fan allt jag gör känns det som. Med undantag för en Stockholmsresa då och då, eller besök därifrån. Det är väl det som får mig att orka just nu.

Nu ska jag väl inte klaga egentligen, men det är en dålig kväll.

Har ju faktiskt några saker att se fram emot och det är inte allt för länge kvar.
På torsdag, förhoppningsvis, så blir det lite kubb och alkoholdrickande i solen. Förhoppningsvis säger jag eftersom det inte alls är säkert att det blir sol, men hoppas gör jag. Annars får jag väl göra något annat.

Och sista april ofc. Då bär det av till Uppsala, precis som förra året. Kommer förhoppningsvis bli riktigt bra.

JAG MÅSTE SKAFFA MIG EN HOBBY!! Helvete vad tråkigt jag har!

Nej, jag är alldeles för bitter för att ens orka skriva något. Så nu skiter jag i det här och fortsätter att äta smet och knyta knutar på sladden till datorn..!

Kommentarer
Postat av: bella

Du får börja rida som hobby ;) hahahah



fan jag skulle gärna jobba men är visst brist på jobb nu.. eller så vill de inte ha mig x) hoppas ja får jobba snart!! :(((

2011-04-20 @ 00:21:26
URL: http://missbella.webblogg.se/
Postat av: Miss Jenny

sv: jaa :( han kom inte den här gången heller :/ och hörde inte ens av sig. har fortfarande inte ens hört av sig.

2011-04-20 @ 13:25:44
URL: http://missjenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0