Lost in space

Jag är helt slut. Trött som få och allmänt förvirrad.

Idag på jobbet hade jag utevistelse med en kund. Hon ville ta ut pengar så jag skulle hjälpa henne med det. Efter det ville hon in på Time en sväng för att kika. Hon köpte lite mat och fikabröd som hon senare bjöd på.
Väl framme vid kassan så hjälpte jag henne att betala och när hon fått tillbaka pengarna så gick vi. När vi kommer ut ur butiken hör jag att det är någon som ropar "Hallå? HALLÅ?! Ska ni inte ha era varor?!"
Jag vänder mig om och ser att det är killen i kassan och han tittar på oss. Vi, eller rättare sagt jag, hade tydligen glömt varorna på bandet.

Skamsen går jag in i butiken igen, packar ihop varorna fort som fan och går ut till tanten igen.

Hur i helvete kan man vara så förvirrad?!

Kommentarer
Postat av: bella

du är så söt min skatt <3

2011-04-11 @ 23:14:39
URL: http://metrobloggen.se/bellzon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0