Farväl mina älskade vänner..

.. vi ses snart igen hoppsa jag.

Det har varit en sjukt jobbig jävla dag.

Jag, Emilia, Johanna och Sandra träffades nere på stan och satte oss på Mingel och Bar för att fika och umgås. Vi satt där några timmar, sedan drog vi vidare till Old Saints så att jag skulle få mig en blå! OFC!

Hela dagen har jag vetat vilken jobbig kväll det kommer bli, men jag har ändå sett fram emot den. För jag älskar mina vänner så fruktansvärt mycket och jag kommer sakna dom ännu mer!

Ikväll har ändå varit en bra kväll. Jag har skrattat och gråtit.
Det värsta jag vet är att säga hejdå till någon man älskar, speciellt när man inte vet när man får träffas igen. Men jag hoppas verkligen att det blir snart!

Hur långt bort jag än kommer vara, så finns jag alltid där för er. ALLTID! Dag som natt.
Glöm inte att jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

älskar dig med!!! sv: awww :) inte gråta snutt! <3 kommer sakna dig massvis!

2011-08-05 @ 00:20:31
URL: http://missjenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0