In my face..

Jag har alltid varit en människa som sätter alla andra före mig själv. Jag har gjort allt för mina vänner. Eller för människor jag trott varit mina vänner. Jag har alltid ställt upp, vad det än varit, när det än varit.

Men de senaste månaderna har jag flera gånger fått bevisat att det tjänar ingenting till. Speciellt när det gäller "vänner".. Man ställer upp gång på gång, men får inte ett skit tillbaka. Förutom just skit.
Man blir anklagad för det ena och det andra. Dom håller inte vad dom lovar. Dom snackar skit om en och man får höra de finaste orden i klass med "jävla fitta" och "vidriga hora", vilket är några av de snällare sakerna. Och det är mina så kallade vänner som sagt så. Eller ja, skrivit så till mig eller om mig.
Det är folk som er som får mig att må illa och tappa hoppet om mänskligheten. Att man behandlar sina vänner så det går över mitt förstånd.

Jag har inget mer att säga er. Ni förtjänar inte att ha mig i era liv. Så håll er borta för i helvete.
Aldrig mer!

Tacka vettja riktiga vänner.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

Det är just precis sånna där idioter som inte uppfattat hur mkt det faktiskt ger tillbaka att vara snäll.

2011-08-27 @ 02:14:14
URL: http://missjenny.se
Postat av: Friström

Jag som inte har någon bakgrundshistoria att relatera till kan inte sätta mig in i situationen ordentligt. Men jag kan aldrig tro att en person är värd en så pass felaktig behandling. Du har min sympati, eller vad man säger... =/

2011-08-27 @ 02:39:49
Postat av: Stella Wedin

haha det är ju du som skrämmer bort stackars vänner. Så du gör mot mig med för någon jävla anledning. Du som börja hacka på mig. Varför sk ajag få skit för att du mår piss? Det förstår jag inte mig på. Snacka om dålig självförtroende du har.

2011-08-27 @ 11:31:56
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0