Just nothing!

Det händer inte mycket här i Skövde, så jag får inte ens lite inspiration till något att blogga om.

Det enda jag kan komma på är att jag har fått svar från CSN. Fick avslag IGEN! Så det blir inga pengar därifrån. Måste få ihop 15.3 poäng först och första terminen ska jag läsa kurser på sammanlagt 33 poäng, så jag ska nog kunna få mina poäng innan jul.
Det är jävligt bra motivation till att verkligen göra allt för att klara mina kurser.

Har kollat lite på kursplanerna för höstens kurser och det är samma bok vi ska ha hela terminen. Riktigt jävla bra. Synd bara att det inte är någon av böckerna som jag redan har. FAST, jag ska eventuellt byta ut en av mina kurser i höst, så då blir det en extra bok iallafall. Men det gör absolut ingenting.

Det var nog allt.

Ska försöka sova lite tidigare ikväll. Sista gången jag kollade på klockan i natt var den 03.15 och jag var inte ens lite trött. Men då släckte jag lampan och försökte..

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

jag fick oxå avslag.. :/ men märkte att jag iaf har mer poäng än vad jag trodde :) vi klarar det här <3



sv: det ska jag hälsa honom :D tack!

2011-08-17 @ 14:00:41
URL: http://missjenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0