Don't leave us here alone

aldrig Aldrig ALDRIG får jag må bra. Det händer ALLTID något.

Alldeles nyss mådde jag så sjukt jävla bra. Bättre än på väldigt, väldigt länge. Jag har klättrat upp för alla jävla backar och hoppat över varje jävla hinder och nått toppen.

På bara en sekund så rasar ALLT!

Ungefär som när man hoppar fallskärm. Precis när man lämnat planet. Man faller fritt och bara väntar på att dra i snöret så att skärmen ska fällas ut. Men jag drar och drar i det där jävla snöret, men det kommer ingen skärm! Jag fortsätter falla fritt. Jag hoppas på att jag landar mjukt!

Just nu är jag på fel sida av landet och jag kan inte göra något för någon. Det gör mig så jävla arg! Jag borde vara där, men jag kan inte göra ett jävla skit!

Kommentarer
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Vad fasiken nu då?!

2011-02-28 @ 20:44:08
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Magnus

:( <3

2011-02-28 @ 20:45:42
Postat av: Elin

<3

2011-02-28 @ 20:51:30
Postat av: Miss Jenny

vad har hänt?

2011-02-28 @ 20:55:59
URL: http://dancewithmee.blogg.se/
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Men herregud! Kära vän! Jag förstår att det är fruktansvärt. Har varit med om samma sak själv, dock fick min älskade mormor två :(. Men även fast det är jättesvårt, försök att tänka positiva tankar, inget sådant har hänt och kommer säkerligen inte hända, hon är stark! Precis som du! Men jag vet som sagt hur det känns.. För tillfället är hela världen och alla tankar åt helvete, man hatar allt och vill bara kunna göra något. Men något du ska ge fan i att göra är att ta ut något i förskott, för att många läkare är inte kända för att vara de mest smartaste precis!!



Du vet var jag finns om det skulle vara något.

2011-02-28 @ 21:07:55
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0